Als wij niet aan uw verwachting voldoen
CED wil uw verwachtingen overtreffen. Met de beste service en met het vertrouwen dat u bij ons in goede handen bent. Bent u ondanks onze inspanningen niet tevreden, dan horen wij dat graag van u.
Uw klacht oplossen
U kunt uw klacht schriftelijk aan ons doorgeven. U kunt hiervoor gebruikmaken van het klachtenformulier, een e-mail sturen naar klacht@ced.group of een brief sturen naar:
CED
t.a.v. Klachtendesk
Postbus 393
2900 AJ Capelle aan den IJssel
Wanneer kunt u antwoord van ons verwachten?
CED wil u zo snel mogelijk een oplossing bieden. Wij nemen daarom binnen drie werkdagen contact met u op.
Niet tevreden met de reactie van CED?
Dan kunt u een e-mail sturen aan de directie van CED. Noteert u dan in uw e-mail de volgende gegevens; uw naam, adres, woonplaats en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent. U kunt uw e-mail sturen aan:
CED
t.a.v. Directie
Klachtenrapportage 2016
Wilt u meer weten over de ontvangen klachten? Vraag de CED Klachtenrapportage aan via
klacht@ced.group. Wij sturen u de Klachtenrapportage per e-mail toe.
Dankzij u verbeterd
Wij vinden het belangrijk om van u te horen wat u van onze dienstverlening vindt. Wij behandelen uw klacht daarom met alle zorgvuldigheid en zien uw klacht als een kans om onszelf te verbeteren.