×
Share this page

CED Connect maakt het verschil in een excellente ‘customer claim journey’

De schadebehandelaar anno 2018 weet dat het in zijn vak draait om snelheid, duidelijk en échte service. Klanten willen online hun claim kunnen melden. Klanten verwachten dat zij direct te horen krijgen of er dekking is. Klanten willen snel duidelijkheid: wanneer komt er een expert, moet ik daar voor thuisblijven of kan dat ook op afstand, naar welke hersteller kan ik gaan of komt er een reparateur om alles te fixen en zo ja, wanneer? Dat kan alleen met sterke digitale ondersteuning van het claimproces. CED Connect maakt het verschil in het realiseren van een excellente ‘customer claim journey’.

Groei en veelbelovende vernieuwing
CED Connect groeit! Steeds meer schadebehandelaren, zowel bij volmachten als bij verzekeraars, kiezen voor de vernieuwende aanpak van CED Connect. Als experts in het gebruik van CED Connect vragen we schadebehandelaren om hun ervaringen met ons te delen. Door deze feedback en door onze agile manier van werken levert elke release weer nieuwe innovatieve features op en verdere automatisering van de workflows. Zo draait er momenteel een interessante test met digitale schadetaxatie, loopt er een veelbelovende pilot met beeldherkenning bij autoschades en zijn we momenteel dicht bij de oplevering van een nog verder gedigitaliseerde inzet van ons Repair netwerk, waarmee een klant binnen 2 uur een oplossing kan krijgen voor het verhelpen van een schade. Ontwikkelingen die ook weer zullen gaan bijdragen aan een verdere verlaging van kosten en verhoging van de NPS score bij onze opdrachtgevers.

Kies voor klantbeleving en overtref verwachtingen
Ondanks de enorme stappen die de branche zet op het gebied van innovatie, worden bij noodhulpverlening en schadebehandeling nog steeds veel zaken dubbel gedaan. Klanten ervaren dubbele handelingen als overbodig en vertragend. CED Connect optimaliseert de processen waardoor een klant in één keer goed geholpen wordt. Zo kan een schadebehandelaar binnen CED Connect snel een expertise uitzetten of een hersteller uit ons netwerk inschakelen. Daarnaast kunnen klanten via CED Connect online hun claim melden, horen zij direct of er dekking is en krijgen zij snel duidelijkheid over de vervolgstappen, die zij ook weer online kunnen volgen. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar veel verzekeraars en volmachten bieden vandaag de dag nog maar beperkt de mogelijkheid hiertoe. En dat terwijl juist hier heel veel winst te behalen is in de klantbeleving! Met CED Connect bouwt u aan een excellente ‘customer claim journey’ waarmee u de verwachtingen van uw klanten overtreft.

Meer weten over CED Connect? Bekijk de website of neem contact op met: Alessandro Sta.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding