×
Share this page

Karin Korstanje: ‘(Nog) innovatiever en klantvriendelijker werken’

Het team Managing Directors van CED is gewijzigd. Ruud Kooijman (Managing Director Advice Volume) heeft na tien jaar besloten het stokje over te dragen en de organisatie te verlaten. Karin Korstanje, sinds 2019 in verschillende directiefuncties bij CED werkzaam, neemt zijn functie over.

‘We zijn blij dat Karin Korstanje de aansturing van onze expertise-diensten als Managing Director Advice Volume op zich wil nemen,’ zegt François Goffinet, CEO van CED. ‘Karin heeft een enorme staat van dienst in zowel commerciële als directiefuncties. Onder andere bij uitzendorganisatie USG People en rechtsbijstandsverzekeraar DAS, waar ze ook verantwoordelijk was voor het ontwikkelen van innovatieve concepten. Deze ervaring nam ze mee toen ze in 2019 bij CED begon als directeur van onze crossborder claims-activiteiten. Naast ‘international claims’ en ‘national claims’, had ze afgelopen jaar ook de verantwoordelijkheid voor ons schadeplatform CED Connect en voor de detacheringstak Interim Professionals. Aansturing van onze expertise-diensten is een logische, aanvullende stap,’ aldus Goffinet.

Innovatief en klantvriendelijk

‘Klanten kunnen bij CED terecht voor een breed scala aan diensten, die afzonderlijk of in combinatie met elkaar kunnen worden afgenomen,’ zegt Korstanje. ‘Van preventie tot schade-expertise, schade-afhandeling en herstel in natura. Gebruikersvriendelijk en waar het kan geautomatiseerd. Zo helpen wij hen om innovatieve en klantvriendelijke diensten en oplossingen voor hún klanten te ontwikkelen. Ik ben er trots op dat ik hier – samen met Rutger Spek, Managing Director Advice Specials – een bijdrage aan mag leveren.’

Duurzame partner

‘CED heeft de ambitie de meest duurzame partner te worden in de branche. In zowel onze oplossingen als in de uitvoering van onze expertise-diensten’, besluit Korstanje. ‘Daarom ga ik de komende tijd graag nog intensiever met onze relaties in gesprek om te horen hoe we nóg meer van waarde kunnen zijn en hoe we hun verwachtingen kunnen overtreffen.’