×
Share this page

Statement CED naar aanleiding van programma Kassa

Zaterdag 28 maart heeft het consumentenprogramma Kassa een schadedossier behandeld waarin CED namens de verzekeraar als schadebehandelaar optreedt.

Zaterdag 28 maart heeft het consumentenprogramma Kassa een schadedossier behandeld waarin CED namens de verzekeraar als schadebehandelaar optreedt.

CED heeft op de vragen van Kassa schriftelijk gereageerd met onderstaand statement:    
CED betreurt dat de familie Jonker het ongeval is overkomen. Als schadebehandelaar is het onze verantwoordelijkheid om de familie Jonker deskundig en betrokken te woord te staan en een correcte afwikkeling te garanderen.

Het uitgangspunt in schadebehandeling zijn de polisvoorwaarden van de geldende verzekering en het beleid van de verzekeraar. Als CED in de gesprekken de suggestie heeft gewekt dat wetgeving leidend is, moeten wij dit corrigeren. 

De schade expertise en de vaststelling van het schadebedrag op locatie is niet uitgevoerd door CED, maar door het expertisebureau VIDI. De familie Jonker heeft het recht op een contra-expert, waarvan de kosten worden vergoed.

CED betreurt het als door haar toelichting in de gesprekken met de familie Jonker onduidelijkheid is ontstaan.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding