×
Share this page

Robin Roest vertelt in VVP over zijn grote passie: wielrennen

In het laatste VVP Magazine vertelt Robin Roest, directeur Sales & Marketing bij CED, over zijn grote passie wielrennen én over de Insurance Cycle Tour, het nieuwe sportieve evenement voor de verzekeringsbranche.

VVP Magazine kent de rubriek 'Inzicht', waarin mensen uit de branche vertellen over hun passie. In de laatste editie van VVP Magazine vertelt Robin Roest, directeur Sales & Marketing bij CED over zijn beleving van het wielrennen en hoe vanuit deze liefhebberij de 'Insurance Cycle Tour' ontstaan is. Dit nieuwe sportieve evenement voor de verzekeringsbranche vindt plaats op 9 mei. De opbrengst van de Insurance Cycle Tour gaat naar de Leontien Foundation en Leontien Zijlaard – van Moorsel fietst zelf ook mee!

Lees hier het hele interview met Robin Roest.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding