×
Share this page

Trends die je klant blij gaan maken

Wil je klanten binden dan moeten ze meer dan ooit centraal staan in je proces. De techniek maakt het makkelijker, maar dan moet je wel de juiste keuzes maken. Wat zijn de klanttrends van dit moment? FWD zet er vijf op een rij.

Robots lijken een steeds grotere rol te gaan spelen in dienstverlening. In eerste instantie ter ondersteuning, maar er zijn ook al platforms waarin een virtuele assistent taken gedeeltelijk overneemt. De tijd die servicemedewerkers overhouden is goud waard in het klantproces. Luisteren, problemen voorkomen of oppakken vóórdat de klant zich er bewust van is.

Benieuwd naar nog meer trends die spelen in de wereld van de klantenservice? In ons relatiemagazine FWD. lees je ze alle vijf. Meld je online aan voor het blad en ontvang hem thuis. Of lees hier FWD. online. 

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding