×
Share this page

Samen maken we de schadesector relevanter dan zij ooit geweest is

De schadesector is verouderd en moet zich razendsnel aanpassen. Alle signalen wijzen in dezelfde richting. De digitale evolutie ontwikkelt zich in hoog tempo. Artificial intelligence (AI) en vergevorderde automatisering gaan korte metten maken met jarenlang ingebakken routines. Via slimme technologie kunnen verzekeraars schades voorkomen en oplossen nog vóór hun klanten de problemen vaststellen. Sneller dan ‘real time’ customer service, dat wordt de nieuwe norm.

Het is een kwestie van nu ‘aanklampen en bijblijven’ in de wereld van AI, bots en automatisering. Bij CED hebben we die boodschap goed begrepen. We zijn al jaren geen schade-expertisebureau meer. We zijn trots op bijna 50 jaar historie als expertisebureau, maar we zijn al lang naar een volgende ontwikkelfase gegroeid.

Het CED van 2018 is een internationaal en innovatief schademanagementbedrijf. Een door technologie gedreven dienstverlener in noodhulp, schademanagement en herstel. Al 5 jaar geleden hebben wij de fundamentele keuze gemaakt om te transformeren naar een bedrijf met een volledig geintegreerd aanbod in schademanagement. Het bewijs? Onze digitale platformen voor schadebehandeling en schadeherstel zijn uitgegroeid tot marktstandaarden met de hoogste STP-graad. We scoren de hoogste klanttevredenheid en we kunnen het aantal aanvragen vanuit de markt nauwelijks aan. Het leverde CED recent nog een topnotering op in de lijst van de meest invloedrijke Insurtech bedrijven.

Onze nieuwe aandeelhouder: Blackfin Capital Partners, heeft de ontwikkeling van ons bedrijf goed gezien en stapt nu met volle overtuiging in. En daar zijn we trots op. Het illustreert dat CED jaren geleden de juiste weg is ingeslagen. De schadesector heeft baat bij een sterke service of BPO provider, die traditionele schadeprocessen omkeert, innoveert en digitaliseert. Die rol omarmt CED ten volle en we willen dan ook koploper zijn en blijven in de digitale transitie van de schadesector.

De CED missie ‘for what you value most’ blijft mij inspireren. Voor klanten breekt een periode aan van ongekende kwaliteit in dienstverlening. Een periode, waarin het niet langer draait om het achteraf compenseren van schade, maar om het sneller dan realtime beschermen en behouden van waarde om zo schade te voorkomen. Als we samen die kans grijpen, wordt onze sector relevanter voor klant en maatschappij dan zij ooit is geweest.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding