×
Share this page

Dirk Clement spreekt over innovatie als sleutel naar succes op de 6e Annual Insurance Claims Management Conference

Het moment waarop een klant een schade meldt, is hét moment voor een verzekeraar om zijn waarde te laten zien. De klant anno nu verwacht snel duidelijkheid en zekerheid. Dat vraagt om een gestroomlijnd schadeproces, van het aannemen van het eerste telefoontje tot uitbetaling of schadeherstel. Tijdens de 6e Annual Insurance Claims Management Conference laat Dirk Clement, directeur International Claims Management bij CED, zien welke interessante mogelijkheden verzekeraars hebben om daadwerkelijk waarde toe te voegen wanneer een klant een schade meldt. En hoe realiseer je tegelijkertijd kostenreductie en verhoogde klanttevredenheid?

In deze snel veranderende wereld zullen verzekeraars ofwel in staat moeten zijn om zelf nieuwe businessmodellen te ontwikkelen, of zullen zij een businesspartner moeten vinden die telkens die stap extra voor ze wil zetten in termen van vernieuwend (internationaal) claims management. Als toonaangevende business partner voor veel verzekeraars, heeft CED bewezen dat innovatie de sleutel is naar substantiële kostenbesparing én verhoogde klanttevredenheid. Met andere woorden: innovatie maakt het verschil tussen de ‘race to the bottom’ en de veelbelovende ‘way forward’.

Bekijk hier de website van de conferentie.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding