×
Share this page

Alles-in-1 voor noodhulp, schadeafhandeling en herstel

Acute hulp nodig? Een goede alarmcentrale is dan goud waard. Maar hoeveel mooier zou het zijn als er één partij is die het volledige proces uit handen neemt. “Het samengaan van SOS International en CED biedt een unieke kans om klant én consument echt te ontzorgen.”

Een jaar geleden werd de integratie van SOS International en CED aangekondigd. In de komende editie van FWD. maakt Marcel van der Meulen, die de integratie leidde, de balans op.

“We zien dat we elkaar versterken”
Een belangrijke conclusie: twee organisaties met een heel verschillende cultuur vinden elkaar naadloos als het aankomt op slimmer en klantvriendelijker werken. “90% van de IT-oplossingen van CED is 1-op-1 toepasbaar in een alarmcentrale. Dat heeft het innovatieproces bij SOS International een enorme versnelling gegeven.”

“Onze ambitie?
Een unieke klantervaring leveren” Uiteindelijk profiteren gedupeerden daarvan, bijvoorbeeld in de vorm van een nieuwe app die ze van begin tot eind door een vervelende periode heen loodst. “We kunnen als enige in de markt een echte alles-in-één-oplossing bieden: acute noodhulp, schadeafhandeling, herstel en eventueel verhaal, alles in één overzichtelijk klantvriendelijk proces.”  

 Lees het complete interview met Marcel van der Meulen in de nieuwe editie van FWD. Nog geen abonnee? Vraag hier een gratis abonnement aan of lees hier FWD. online. 

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding