De waardespecialist voor de verzekeringsmarkt
Op de momenten waarop het
er toe doet, indruk maken met
excellente service en empathie
Achter elke verzekeringspolis schuilen waarden en bezittingen met unieke betekenissen. De verzekeraar die dat inziet, heeft de unieke kans om mensen bij te staan op het moment waarop het echt belangrijk is. Zo wordt een opstal-, inboedel- of bedrijfsschadeverzekering een ‘high interest’ product.
Verzekeraar, maak gebruik van je unieke positie
Een verzekeraar heeft de unieke kans om mensen bij staan op die momenten waarop het echt belangrijk is. Zoals na een brand, inbraak, ongeval of bij letsel. Dan komt het aan op empathie en excellente service. Door verrassend snel oplossingen te bieden, de klant feilloos op de hoogte houden en hem zo een gerust gevoel te geven. Anders gezegd: zorg dat je als verzekeraar de negatieve emoties die loskomen bij een schade om weet te buigen in opluchting door de manier waarop de problemen rond de schade zijn opgelost. Dán laat je als verzekeraar echt je toegevoegde waarde zien.
Verwachtingen overtreffen
CED helpt verzekeraars, volmachten, intermediairs en service suppliers aan deze excellente service om hun scope te verbreden van het compenseren van schade naar herstel van waarde, van dat wat écht belangrijk is voor iemand. CED maakt het verschil door oog te hebben voor de waarde die bezittingen hebben voor mensen. En weet zo keer op keer de verwachtingen van verzekerden te overtreffen.
CED, de waardespecialist voor de verzekeringsmarkt
Met CED Connect bieden we verzekeraars een gestroomlijnd schadeproces, van het aannemen van het eerste telefoontje tot uitbetaling of schadeherstel. Digitaal waar het kan en persoonlijk waar het moet. De kracht van CED is ons geïntegreerde aanbod: van noodhulp, schademelding tot herstel van een schade. Dat maakt ons tot een full-service dienstverlener voor de verzekeringsmarkt. Of liever nog, tot een waardespecialist.