Er wordt veel van corporaties gevraagd. Voldoende en betaalbare huurwoningen, verduurzaming van het woningbezit en uiteraard een moderne digitale en klantvriendelijke dienstverlening. CED helpt u daarbij, met een innovatief en bewezen effectief platform voor reparatieverzoeken.
De huurder lost het zelf op
Via ons platform kunnen uw huurders 24/7 digitaal in een taal naar keuze een reparatieverzoek indienen. Huurders maken direct zelf een afspraak voor het herstel van het mankement met de door u geselecteerde hersteller(s). En door de track en trace in de afspraakbevestiging weet de huurder precies wanneer de hersteller onderweg is. De mogelijkheid om foto’s toe te voegen aan de melding zorgt er bovendien voor dat de hersteller ter plaatse niet voor verrassingen komt te staan.
Zonder tussenkomst van de corporatie
Is er al melding gemaakt van een mankement door een andere huurder, bijvoorbeeld een kapotte lamp in de centrale hal? Dan krijgt de huurder daar automatisch bericht van en wordt zo een dubbele melding voorkomen. Is repareren eigen verantwoordelijkheid van de huurder? Dan laten we dat weten en krijgt hij of zij eventueel tips om het euvel zelf te verhelpen. Als corporatie zit u hier dus niet meer tussen – en dat neemt werkdruk weg. Uiteraard heeft u altijd inzicht in de lopende meldingen en blijft telefonisch melden ook nog mogelijk.
Digitaal maatwerk
Ongeveer 80% van uw reparatiemeldingen verloopt hierdoor volledig geautomatiseerd. De ‘uitvaldossiers’ krijgen de persoonlijke aandacht en kennis van CED. Heeft uw huurder een spoedmelding? Dan zijn onze mensen van de meldkamer 24/7 bereikbaar. Eventueel zet CED het eigen herstelnetwerk in.
Wat levert het uw corporatie op?
Neem dan contact op met Account Director Arie Benard.
In onze video laten we zien hoe het CED reparatieplatform werkt.
Bekijk hier de video